نی نی ما

شيرين زباني هاي ني ني در دو سال و نيمي

1395/8/15 20:07
نویسنده : فیروزه
94 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني ما خيلي زود به حرف افتاد و كاربرد جمله ها و كلمات رو در زمان مناسب به خوبي بلد بود و من و بابايي هميشه از اين موضوع متحير مي شديم جدايي از حرف زدن زيبا و رسا اين روزها از كلمات كتابي و غير معمول تو صحبتاش استفاده ميكنه و بيش از پيش ما رو شگفت زده ميكنه، مثلا ديشب براي اينكه بابايي رو قانع كنه كه از روي لب تابش براش فيلم دوربين مخفي دايناسور در شهر يا به قول خودش مامولو بزرگ رو بزاره، به طرف بابايي رفته و ميگه خداييش من كارتونمو نديدم باباييش با تعجب مي پرسه چي؟! و اونم تكرار ميكنه  خداييش من كارتونمو نديدم خو😂😃يا يكبار ديگه ميگه بالاخره من فيلممو نديدم بالاخره فيلم مامولو رو برام نزاشتي!! با بابابزرگش رفته بيرون موقع برگشت گفته برا ما هم از اين دراي خوشگل بخر آقايي و منظورش درب كنترلي سفيد رنگ بوده و چقدر هم مامان و آقا از اين موضوع تعجب كرده بودن. چند شب پيش هم يه نايلون تو سرش كشيده و دراز كشيده بود كه من با ديدن اين صحنه باهاش دعوا كردم و گوشزد كردم كه كارش خطرناكه همش مي پرسه خو چرا خطرناكه ميگم خفه ميشي ميگه خو مگه چيه وبراي اينكه بهتر متوجه بشه گفتم مورچه ها ميان تو نايلون ميرن تو دهنت يا گوشت چون نميتونن برن بيرون و ظاهرا يك كمي قانع شد بعدش با حالت كودكانه خودش ميگه خو پس من چي كنم ديگه خو من بايد چيكار كنم؟! منم ميگم بايد بيايي تو بغل ماماني داراز بكشي 😉

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محجوب بانو
15 آبان 95 21:50
خداییش خیلی باحال بود ترکیدم از خنده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد