نی نی ما

عادت غذا خوردن ني ني

1395/7/16 10:56
نویسنده : فیروزه
80 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني از همون روزاي اول زندگيش خيلي بد غذا ميخورد تا ميزاشتمش زير سينه كه شير بخوره چنتا مك كه ميزد خوابش مي برد و هر كاري ميكردم بيدار نگه اش دارم نميشد اگه ميزاشتمش تو تشكش دوباره  چن دقيقه طول نميكشيد كه گريه اش هوا بود و شير ميخواست و كلا مجبورم كرده بود كه زير سينه بخوابونمش يا اينكه شبا من اصلا نميخوابيدم تا چن ماه اول همينجور بود تا اينكه يواش يواش فاصله گرسنه شدنش بيشتر شد و من تونستم يكي دو ساعتي بخوابم حالا هم كه بزرگ شده عادت بدشوزحفظ كرده و من به زور تونستم از شير بگيرمش و با تلاشي ٦ ماهه بالاخره موفق به جدا كردنش از سينه شدم ني ني يك عادت بد ديگه هم داره و اون اينه كه موقع خوردن بايد حواسشو پرت كنيم تا چيزي بخوره وگرنه بازيگوشي ميكنه و نميخوره مثلا كارتن براش ميزاريم و تند تند غذا دهنش ميكنيم يا سرشو با يه كاسه بشقاب گرم ميكنيم و غذا بهش ميديم اين روند طوري شده كه خودش بعضي مواقع بالش ميزاره و كنار سفره دراز ميكشه كارتن ميبينه و ميگه پلو بده يا صبحونه بده ما هم برا اينكه چيزي بخوره با اين عادت بدش كنار اومديم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد